سفری دیگر (42DVD)(Farsi 1)(ماریو سیمارو،لورنا روخاس)(دوبله فارسی)2005

سفری دیگر (42DVD)(Farsi 1)(ماریو سیمارو،لورنا روخاس)(دوبله فارسی)2005
قیمت: 378000 تومان

خرید سریال سفری دیگر (فرصتی دیگر برای زندگی کردن)(42DVD)(Farsi 1)(ماریو سیمارو،لورنا روخاس،آندرس گارسیا)(دوبله فارسی)2005 The Body of Desire

کارگردان بازیگر نقش اول بازیگر نقش دوم ژانر فیلم امتیاز در IMDb   
 Danny Gavidia, David Posada Mario Cimarro  Lorena Rojas, Andrés García Drama, Mystery, Romance   7.1  

El Cuerpo del Deseo

اپیزودهای 36 45 46 47 48 55 56 57 70 80 92 93 94 این سریال موجود نیست

 شماره قسمت آخرین ایپزود سریال : 133

 

صحنه های آخر سریال (قسمت 133)


سفری دیگر

SECOND CHANCE

فرصتی دیگر برای زندگی کردن :

 از برخی نقطه ضعف های فیلم و نیز دوبلور های نه چندان حرفه ای اش و ترجمه غلط نام سریال که بگذریم . سفری دیگر داستانی جذاب دارد که با همان ریتم کندش  می تواند ساعتها افراد را پای تلویزیون میخکوب کند .

داستان مردی متمول و تحصیل کرده که در آستانه پیری عاشق دختری جوان می شود به این خیال واهی که دختر نیز عاشق وی است ولی دختر و دوست پسرش که از قضا رئیس کارخانه میوه دونسو هستند نقشه کشیده اند که ثروت او را بالا بکشند .

 و بالاخره پیرمرد بیچاره را مسموم می کنند بی خبر از اینکه روح او در کالبد مرد جوانی بنام سالوادر حلول می کند و دوباره به این جهان بر می گردد و این بار از زاویه ای دیگر شاهد زندگی اش و آدمهایی که برایش کار می کردند می شود و می بیند که پیشخدمت وفاداری که این همه به او اعتماد کرده بود چه ذات پلیدی دارد و یا رئیس کارخانه که حکم پسرش را داشت چه خیانتهایی به او کرده است و چه نگرش منفی نسبت به پیرمرد داشته است و خلاصه نمک به حرامی این چاپلوسان و چهره واقعی آنان را از نزدیک مشاهده می کند در واقع او فرصتی دیگری برای زندگی کردن پیدا کرده است تا چشمش به روی حقایق بازشود .

داستان جذابی است که مرور آن برای امثال پترودون خوزه ها که در جامعه ما هم کم نیستند می تواند عبرت آموز باشد . آدمهایی که ثروتهای افسانه ای جمع می کنند ولی شناخت درستی از اطرافیان خود ندارند و در نهایت آنها هستند که این ثروت را بالا می کشند ولی غافل از اینکه ثروتی که به صاحب اصلی اش وفا نکرده است چگونه به این میراث خواران وفا خواهد کرد هم از این روست که اینها به جان هم افتاده اند و زندگی را تجربه می کنند که بسی تلخ است تا جایی که ایزابل حاضر است کنار بکشد ولی آزاد باشد ً

در این میان ایزابل همسر پترو احساس عذاب وجدان می کند واز طرفی هم رابطه ای عاطفی با شوهر پیرش که الان مرده است برقرار کرده است و این علائم را در سالوادر جوان می بیند و با او  روی هم می ریزد و خلاصه زنان زیادی در اطراف سالوادر می چرخند و خواهان ازدواج با او هستند از خاله پیر ایزابل گرفته تا جادوگر پیر و خود همین خانم ایزابل .

داستان زندگی پیشخدمت قدیمی : ابی گل هم شنیدنی است با پسرانی که در گیر ماجراهای عشقی هستند  و خلاصه داستان چند خط فرعی را هم در کنار خط اصلی در برابر ما می گذارد تا بدین وسیله جذابیت قصه را بیشتر کند و حوصله ما سر نرود .

خلاصه داستان جذابی است و بنظر می رسد که بالاخره پترو با دختر خاله ایزابل ازدواج می کند و نه خود ایزابل .

داستان زندگی پترو دو نسو می تواند داستان زندگی خیلی افراد دیگر حتی آدمهای معمولی چون ما باشد که اگر چه آن ثروت افسانه ای را نداریم ولی کم وبیش می توانیم همان سرنوشت را داشته باشیم . با این تفاوت که وقتی رفتیم دیگر راه بازگشتی نیست و آنچه درفیلم آمده است صرفاً جنبه سمبلیک دارد .

فیلمبرداری دیجیتال  با کیفیت بالا و  تدوین های خوب و صحنه آرایی و نیز انتخاب درست شخصیت ها به جذابیت فیلم کمک کرده است .

و این داستان پول و ثروت و جنگ و دعوا برای تصاحب آن همچنان ادامه دارد . در این میانه است که زیبایی و شکوه روابط ناب انسانی متجلی می شود و نمونه اش را در شخصیت هایی چون دختر خاله ایزابل و نیز آنجلا و خود سالوادر مشاهده کرد .

منبع این مطلب